BonusCoin Banner

Selasa, April 27, 2004



BUDGET AKU BULAN-BULAN

hmm..... minggu nie duduk sorang.... semalam takde keja.. aku kira budget rumah...
memandangkan rumah yg aku duduk sekarang aku dah beli... jadi kenalah re budget
balik... ntah ler... camana nak cakap pun tak tau.....


kiranya kira... satu bulan aku perlukan RM 4,000++ itu tak masuk lagi ngan
nak masuk telefon dan astro kat rumah... nie kalau tunjuk kat wife aku nie... musti terkezut giler.... gaji kitaorang tak sampai pon RM 4,000... hmmmm mana nak cekau...


kena rajin sikitlah nampaknya nie.... nasib baik takyah pikir nak beli barang rumah.... nasib baik aku ada invest kat Cosway dan Luxor... kalau tak....

nie pecahan perbelanjaan yg aku buat...









































































































Maintance Rumah
RM 70
Air
RM 10
Elektrik
RM 40
Sekolah Anak
RM 240
Kutu (Office)
RM 100
Kutu (rumah)
RM 100
Kelab
RM 10
Loan Rumah
RM 800
Loan Kereta
RM 880
Loan Komputer
RM 90
Loan Personal
RM 170
Susu Anak
RM 120
Pampers Anak
RM 140
Minyak Kereta
RM 200
Tol (Touch N Go)
RM 50
Makan - Rumah
RM 300
Makan - Office
RM 200
Kredit Kad
RM 200
Kereta (insuran, roadtax, maintance)
RM 200
CD (VCD, DVD)
RM 100
Majalah
RM 50
Pakaian
RM 100
Tabung Haji
RM 50
ASB
RM 20
Telefon Prepaid
RM 60
RM 4300


Group Cosway aku ==> mekasih kepada member-member yang banyak tolong... kalau tak... jadi ahli sendiran ajelah aku...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...