BonusCoin Banner

Ahad, Jun 19, 2005

Umi outstation lagi

rasa macam tajuk lagu lak... 'umi outstation lagi'.... rasa macam bau semalam balik dari outstation... pagi nie dah pegi balik.... kali ni ke Bintulu, Sarawak lak... insya-Allah, hari rabu malam balik semula ke rumah... sekarang tinggallah aku ngan anak-anak macam biasa di rumah... bosan.........

bila nak out station, mulah berdrama swasta... rindulah, sayanglah... tapi kerja musti utamakan dulu... itu minat dia... banyak lagi minat kat dunia nie tapi kerja jugak yg menjadi pilihan hati... dulu kalau aku kena outstation atau kerja lebih masa, muka dah macam mencuka 3 hari... sampai dah tak ada mood nak kerja... bila nak buat kerja jer... mulalah membebel kata aku nie asyik ngan kerja jer... sampai tak dapat nak sayang kat orang lain...

tapi kalau tak kerja, macamana nak bayar loan rumah, kereta, belajar, api, air, maintanance rumah dan kereta, cukai, zakat dan macam-macam lagi.... nak suap 3 orang makan nie bukan senang... kalau aku sorang, lainlah... memang tak makan ler aku...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...