BonusCoin Banner

Jumaat, Februari 10, 2012

Harry Potter

Banyak-banyak filem yang aku tengok, aku tak pernah tengok cerita Harry Potter sampai habis. Baca buku dia apatah lagi... Kalau tak silap ada 5-6 filem Harry Potter ni kot. Semua filem HP ni ada kat rumah cuma tak tau bila nak tengok. Bila tau banyak kesinambungan dia rasa malas lak nak tengok dari satu filem ke satu filem.

Minggu depan cuti sekolah seminggu....



Komen setelah baca Blog Serius.

2 ulasan:

Liza @ Adzriel AB berkata...

anak sulung kak liza memang dah hafal cerita2 HP ni. kak liza pun terikut tengok juga..

Iskandar Syahril Ibrahim Sukri berkata...

Itulah pasal, Adik saya pun minat dengan HP. Semua buku HP dia beli.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...