BonusCoin Banner

Jumaat, Mac 30, 2012

Belajar memandu

Cuaca semakin panas, kereta-kereta sudah mula topless. Motosikal sudah banyak di jalan. Memandu pun kena lebih berhati-hati sebab ramai orang mula berjalan kaki atau berbasikal.

Disebabkan ramai menggunakan pengangkutan awam, parkir kereta di kawasan sekolah agak banyak. Aku je agak malas nak naik bas dan keretapi. Mungkin sebab terlalu sibuk ber'online'.

Dalam cuaca sekarang ni, kelas menunggang motosikal agak banyak. Yang menariknya, belajar menunggang motosikal termasuk di atas jalan. Bukan hanya belajar di kawasan lapang.



Aku tak pasti cikgu di depan atau belakang. Kalau ikut pemerhatian, cikgu di depan. Kaedah belajar menunggang motosikal ni confirm tak boleh buat kat Malaysia. Melainkan motor kapchai dah tak digunakan lagi. Motor besar je ada atas jalan.

Hmmm... Rasa macam nak belajar bawak motor lak.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Izd Tower,Vienna,Austria

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...