BonusCoin Banner

Isnin, Mei 28, 2012

Cuti dan Star Trek

Minggu ni anak-anak cuti dua hari, Isnin dan Selasa. Cuti yang agak panjang, cuma kami sekeluarga tak dapat ke mana-mana. Memandangkan bulan ni dah berjalan ke Jerman, jadi cuti kali ni lepak di rumah jer. Petang sabtu kami ke taman. Sempat gak aku merasa berjoging dengan kasut baru. Dapat lari 4.7km (semak Runtastic) lah juga.


Main gelongsor di DonauPark
Pagi ahad macam biasa pergi Flohmarkt. Banyak gak hasil mainan anak-anak. Tambah lagi barang-barang kat stor. Bawak balik esok banyak lah kekawan yang terima hasilnya, insya-Allah.

Pagi Isnin ni aku tak buat apa-apa. Lepas kemas rumah susun rak Star Trek aku. Tak banyak yang boleh susun, separuh masih lagi dalam kotak. Sayang nak buka. Rasa nak balik Bandar Seri Putra dan bawak balik koleksi yang aku tinggalkan kat stor. Balik Malaysia nanti, kena cari rak besarlah nampaknya. Itu belum kira koleksi yang kena catu dengan anak-anak lagi...

Koleksi Barangan Star Trek
Insya-Allah 2-3 minggu lagi sampai replika lightsaber lak...

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...