BonusCoin Banner

Sabtu, Jun 09, 2012

ebay.at

Alang-alang dah ada di Austria nih, banyak gak barang-barang yang boleh tolak. Bila keluar beli belah, macam-macam yang di beli. Ada sahaja barang yang di beli sebab harga murah. Jadi alang-alang berbelanja, rasa macam nak cuba-cuba berniaga lak. Sebelum ni dah berapa banyak barang aku hantar ke Malaysia untuk jual. Cuma kali ni cuba berjinak-jinak menjual di ebay Austria.

Guna ebay Austria ni 100% dalam bahasa jerman. Masuk ebay Malaysia takdelah pulak kita guna bahasa Malaysia. Dan ebay Austria ni agak menarik, memang banyak barang-barang terpakai yang best-best. Rasanya dah lebih 1,000 euro aku berbelanja kat ebay.at nih.

Cuma untuk letak barang kat ebay.at ni, aku buka akaun baru. Jadi agak kurang sikit, sebab akaun kosong. Akaun ebay aku sedia ada kena pindah ke Austria dulu, rasa rugilah nak pindah akaun sebab akaun aku masih guna ebay US. Kalau akaun aku ebay Malaysia mungkin takde masalah untuk aku jual.



Kalau rasa ada apa-apa nak aku carikan barang kat Austria nih.... bagitaulah... Nak kata murah sangat tu wallahuallam...

Insya-Allah dalam masa terdekat ni, projek Drama Queens Closet bermula kembali.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...