BonusCoin Banner

Sabtu, November 09, 2013

Hari bermalasan

Perghh... Rasanya macam dah lama tak bermalas-malasan di rumah. Beberapa bulan kebelakangan ni ada sahaja aktiviti dan program.

Alhamdulillah, sepanjang hari ni, kami sekeluarga duduk di rumah. Berehat dan cuba kembalikan tenaga dan semangat. Lepas solat subuh, aku tidur balik... Rasanya sampai jam 11 pagi jugalah. Baru bangun dan makan meehoon goreng. Lepas tu lepak-lepak.

 
Nuqman dan Iman bergembira kat celler main laptop dan wii. Aku amik peluang dengan Irisa main xbox.


Lepas tu Umi bangun, makan tengahari, tengok cerekarama dan sambung bermalas-malasan... Alhamdulillah, dapat merasa nikmat Allah berikan ini.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...