BonusCoin Banner

Isnin, Ogos 14, 2017

4.5 jam sehari ke?

Hari ini nak cerita macamana senang sangat aku kumpul Bitcoin ini. Nampak macam senang. tetapi pada hakikatnya memang senang... hehehe...

Hari ni saja-saja tengok sejarah claim bitcoin melalui program faucet ni. Macamana aku boleh claim 0.0001BTC hampir setiap 4 hari. Daripada kajian sejarah aktiviti claim, adalah didapati aku claim daripada Bonus Bitcoin sebanyak 18 kali sehari. 18 kali sehari ye. Dan Bonus Bitcoin ini boleh claim setiap 15 minit.

Bermakna,
18 kali x 15 minit = 270 minit
270 minit = 4 jam 30 minit
Jadi.... aku online sehari lebih kurang 4 Jam 30 minit sehari!!!

Bukan aku online semata nak claim daripada program-program faucet bitcoin ini semata. Aku online macam manusia biasa yang lainnya. Online nak buat kerja, main FB, balas whatsapp dan lain-lain. Cuma lebihnya sekarang ni, bila ada kesempatan je. Buka macbook dan claim dari program-program faucet ni dan tutup balik.

Browser sekarang kan boleh guna tab... jadi 2-3 tab program faucet ni biar jelah. Sebab nak tengok berapa lama lagi boleh claim. Sambil-sambil main FB tu, jeling tab dan singgah untuk claim. Tak sampai seminit pon

Tab pada browser
Mudah? Amat mudah!... lama-lama dah jadi tabiat. Tabiat yang membawa keuntungan. Alah bisa, tegal biasa kata pepatah.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...