BonusCoin Banner

Rabu, Ogos 09, 2017

Check e-Wallet

Sebab ada member tanya pasal BitCoin. Tadi saja lah check baki wallet. Lebih 10 hari gak lah tak check balance (takde tambah apa pon). Dan ini wallet dari BitCoin Malaysia aku. Maksudnya, nilai BitCoin ni boleh di tambah dan di pindahkan ke akaun Maybank.

Nak buka wallet ni, sila klik -> LUNO atau https://www.luno.com/invite/HUY54

Terkejut gak, tengok nilai Bitcoin makin naik... minggu lepas ada RM300 je... minggu ni dah jadi RM400...dekat 20% naik tu...

Nilai BitCoin selepas 10 hari

2 ulasan:

Unknown berkata...

RM turun drastik??

Iskandar Syahril Ibrahim Sukri berkata...

Mungkin juga... dan ini agak menguntungkan untuk aku ler... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...