BonusCoin Banner

Khamis, September 14, 2017

Sedih

2-3 hari ni tak dapat sambungan internet yang sempurna... akibatnya, aku tak dapat mengumpul program-program paip ni...

Bila dapat buka program hari ni dan tengok sistem reset balik daily loyalty bonus... rasa nak nangis pun ada. Apa nak buat dah bukan rezeki.



Tak pe, in-Sha-Allah lagi 2 minggu dah boleh uruskan jadual perjalanan hidup seperti normal. Buat masa ini kami masih lagi hidup dalam keadaan nomad...

Rabu, September 06, 2017

Jadual Paip

Macam buruk pulak bunyi tajuk entri kali ni.... Macamanapun, aku tetap nak kongsikan juga... Banner bawah ni 3 program paip (Faucet) yang dah berbulan aku dapat hasilnya... Semua dari Progam Moon sama ada kumpul Bitcoin, Dogecoin dan Litecoin...

 |  | 


Macam yang pernah aku cerita sebelum ni, program paip ni menikut masa. Kita bole kumpul setiap 5 minit, dan setiap hari aktif boleh dapat tambahan 1% per hari (maksimum 100 hari atau 100%)

Kenapa kena buat kerap? Sebabnya, lebih lama kita tunggu, lebih perlahan pengumpulan koin. Lebih kerap aku klik, lebih cepat aku kumpul...

Contoh kadar pengumpulan
Jadi... tunggu apa lagi?

Sabtu, September 02, 2017

selesai 6 tahun

Alhamdulillah, cukup 6 tahun kami sekeluarga merantau ke ngara orang. Bulan ini kami kembali ke tanahair. Banyak pengalaman suka dan duka sepanjang 6 tahun di bumi Eropah. Sepanjang 6 tahun banyak jugalah negara yang dapat kami lawati.

Antara negara yang dapat kami lawat:
  1. Austria
  2. Republik Czech
  3. Slovakia
  4. Slovania
  5. Jerman
  6. Itali
  7. Perancis
  8. United Kingdom
  9. Spain
  10. Macedonia
  11. Poland
  12. Belanda
  13. Bosnia
  14. Croatia
  15. Hungary
  16. Norway
  17. Sweden
  18. Turkey
  19. Switzerland
  20. Leichenstein
  21. Belgium
Ada beberapa negara yang dirancang tapi tidak kesampaian untuk kami singgah. Bagaimanapun, syukur ke hadrat Ilahi di atas rezeki yang dikurniakan ni.


Eropah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...