BonusCoin Banner

Khamis, November 21, 2013

Senarai Semak Destinasi Bercuti


Melancong? Hari ni ada checklist atau senarai semak baru dalam diri aku. Menjejak kaki ke destinasi-destinasi perlancongan Islam. Bila di semak-semak balik, InShaAllah separuh destinasi boleh di lawat dalam tempoh 2 tahun ini.

Selasa, November 19, 2013

DramaQueensCloset.com


Beberapa hari ni sibuk menghidupkan kembali www.DramaQueensCloset.com, daripada buat secara pasif. Rasanya sudah boleh beralih kepada lebih aktif. Ahli-ahli DQsCloset pun sudah mula menyesuaikan diri dengan persekitaran masing-masing.

Bermula dengan pakaian-pakaian kebangsaan Malaysia sampailah sekarang, pelbagai produk di tawarkan. Bagaimanapun jenama DQsCloset tetap akan teruskan.

Dan bermula hari ini, InSyaAllah sejam sehari akan diperuntukan untuk DQsCloset sahaja. Rasa-rasa macam tak cukup je sejam... yang perlu dilihat untuk DQsCloset ni:
  1. Laman web
  2. Page Facebook
  3. Instagram
  4. Mudah.my
Lepas ni boleh kembangkan lagi dengan register lelong.my dan ebay.my pula. InsyaAllah boleh uruskan dengan lebih baik. Dah mula nampak 9/10 rezeki datangnya daripada perniagaan.

Sabtu, November 09, 2013

Hari bermalasan

Perghh... Rasanya macam dah lama tak bermalas-malasan di rumah. Beberapa bulan kebelakangan ni ada sahaja aktiviti dan program.

Alhamdulillah, sepanjang hari ni, kami sekeluarga duduk di rumah. Berehat dan cuba kembalikan tenaga dan semangat. Lepas solat subuh, aku tidur balik... Rasanya sampai jam 11 pagi jugalah. Baru bangun dan makan meehoon goreng. Lepas tu lepak-lepak.

 
Nuqman dan Iman bergembira kat celler main laptop dan wii. Aku amik peluang dengan Irisa main xbox.


Lepas tu Umi bangun, makan tengahari, tengok cerekarama dan sambung bermalas-malasan... Alhamdulillah, dapat merasa nikmat Allah berikan ini.

Rabu, November 06, 2013

Wii Fit 2013

Pergh.... 11 bulan tak bersukan secara berhemah... Patutlah nampak roy sikit. Sabo jelah...

Alhamdulillah, hari ni InShaAllah akan bermulalah episode bersenam. Mulakan dengan 7 minit dulu. InShaAllah boleh kejar bersenam 45 minit sehari, 5 hari seminggu.


Bila tengok balik pencapaian diri, sudah menghampiri kembali obese. Kena cepat bertindak. Jangan leka ber x-box dan TV je.


Jom, sukan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...